13 Nisan 2016 Çarşamba

İlk blog yazısı

Helloo!!
Buralarda banada yer var mıı?! Henüz okuyanın olmadığı bir yere kendimden bahsetmek biraz garip gelsede deneyeceğim. Adım blog ismimden de anlaşılacağı üzere İpek :) "Etkisine" anlam yüklemek istersem belkide bloğumun "Kelebek Etkisine" sahip olmasını istediğimdendir..:) Çünkü ben gerçekten dünyanın taaa bir ucunda Tayvandayım..
Son bir sene içerisinde hayatımdan köklü değişiklikler yapmış biri olarak eşim ve arkadaşlarım tarafından blog yazmaya ikna edildim..Yazma deneyimim olmadığı için biraz güvensiz başladığımı itiraf etmeliyim. Sebebi ise; blog dünyasını incelerseniz dehşet yazılar harika özgün anlatımlar görürsünüz ve bu durum tamamen amatör biri için demoralize olmaya yeterlidir. Yazılarım belki o yazıların yanında ilkokul seviyesi günlük kalacak diye başlamadan pes edecek gibi oldum ama "Hayatta en büyük pişmanlıklar fırsat varken yapmadığımız" şeyler değil midir?? O nedenle artık başlasam iyi olacak.. 11 ay önce eşimin işi gereği 15 aylığına Tayvana yerleştik..Dolayısıyla konsept öncelikli olarak yurt dışı deneyimim ve "ASYA KÜLTÜRÜNE" ait  öğrendiğim her şey ayrıca Tayvanda günlük yaşam ve gezip gördüğüm yerler olacak..Sonra konular nerelere gider bilemiyorum ama şu an buradayım ve deneyimlediğim her anı adım adım paylaşmaktan mutluluk duyacağım..Umarım sizde keyif alır yolculuğumda benimle birlikte olursunuz...En kısa zamanda görüşmek üzere,
Şimdilik hoşçakalın!!

1 yorum :